Hyundai Tucson doplnil vozový park Masarykova okruhu

Nezařazené

Hyundai Tucson doplnil vozový park Masarykova okruhu

Brno – Hyundai Tucson je nově součástí flotily, která zabezpečuje provoz na závodní dráze Masarykova okruhu. Kompaktní SUV je svými parametry ideální zejména pro každodenní činnost race control týmu Automotodromu Brno.

Původně sériový vůz nošovické automobilky byl pro potřeby závodního okruhu speciálně upraven. Jedná se především o usazení signalizačních světel na střechu vozu, jež disponují potřebnou FIA homologací.

„Těší nás, že pokračujeme v úspěšně nastartované spolupráci s automobilkou Hyundai. Tucson vhodně doplňuje tři vozy i30, které na dráze slouží od loňské sezóny, a se kterými jsme velmi spokojeni. Vzhledem k potřebě doplnit vozový park dispečinku o čtvrtý vůz bylo proto naprosto logické, abychom o spolupráci opět požádali nošovickou továrnu,“ vysvětluje výkonná ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová. Praktické využití automobilu spočívá především v činnostech spojených s řízením závodů, například pro inspekci trati.

Tucson tak doplnil tři vozy Hyundai i30, které jsou stěžejní částí vozového parku Masarykova okruhu už rok. Především dva vozy i30N ve verzi performance se v ostrém provozu velmi osvědčily. „Díky jejich velkému výkonu a celkovému sportovnímu nastavení můžeme být v případě potřeby kdekoliv na dráze velmi rychle, což práci dispečerů a lékařského personálu velmi ulehčuje,“ komentuje užitek spolupráce sportovní ředitel Automotodromu Brno Miroslav Bartoš. Hyundai i30N je ostatně na závodní dráze jako doma, písmeno N odkazuje na intenzivní testování vozu ve fázi vývoje na německém Nürburgringu.

Technická specifikace Hyundai Tucson

  • Motor: New U 1.6High – 1.6 Diesel
  • Převodovka: 7DCT – sedmistupňová automatická převodovka
  • Pohon kol: 4×4
  • Výbava: TOP (Full option –premium audio, leather seats, panorama roof, etc)
  • Další: ISG (Auto Stop), DBC (Downhill Brake Control), HAC (Hill Assitant Control), Active hood system, LKAS (Lane Keep Assist System), SLIF

Text: Petr Boháč, zdroj: Automotodromu Brno

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.