Kurt Böhlen Dallara 308 VW

Kurt Böhlen Dallara 308 VW

Motorsport / Okruhy

V L21 REMUS Formula si pro vítězství dojel domácí Magyar

Trať na maďarském Hungaroringu patřila před krátkou polední přestávkou i seriálu L21 REMUS Formula. Vítězný pohár si na stupních vítězů převzali Magyar, Sus, Samek a Chabr.

Půlhodinový sprint monopostů dopadl nejlépe ve prospěch Jánose Magyara z týmu Tom Racing Motorsport. Domácího závodníka dovedl do cíle safety car, který vyjel tři kola před cílem. Za Magyarovou formulí Master byl klasifikován Antonín Sus z FRAS Motorsport, jenž zároveň vyhrál třídu Formule 3 před Andreasem Germannem (CR-Racing) a Franzem Wössem (Franz Wöss Racing).

Pro prvenství ve Formuli Junior si dojel Tomáš Chabr, za ním skončil Petr Semerád, jenž se ve své premiéře blýsknul už v kvalifikaci celkovým šestým místem na startu. V monopostu Gloria C8F ho ovšem zítra vystřídá Tomáš Korený.

Ve Formuli Renault vyhrál Petr Samek z týmu Sape Motorsport, jenž se po závodě přiznal, že nechybělo mnoho a vystartoval by ještě před zhasnutím červených světel. Druhý dojel Robert Siska (Inter Europol Competition).

Výsledky závodu:

Třída Formula Master

  1. János Magyar – Tom Racing Motorsport – Formula Master Tatuus Honda

Třída Formule 3

  1. Antonín Sus – FRAS Motorsport – Dallara 302

  2. Andreas Germann – CR-Racing Team – Dallara F308

  3. Franz Wöss – Franz Wöss Racing – Dallara F308

 

Třída Formule Renault

  1. Petr Samek – Sape Motorsport – Formula Renault 2010

  2. Robert Siska – Inter Europol Competition – Formula Renault 2010

 

Třída Formule Junior

  1. Tomáš Chabr – Chabr Motorsport Klub – Van Diemen 05

  2. Petr Semerád – Formula Star – Gloria

zdroj: Eset V4 Cup

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

98 − 97 =

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..